Dla szkół podstawowych proponujemy tematyczne zielone szkoły. Zaczynamy grą fabularną w stylu naszych Przygód Urodzinowych, a potem podczas większości gier i zabaw nawiązujemy do klimatu tej właśnie początkowej gry. Dzięki temu cały wyjazd ma wspólny temat i „trzyma się kupy” ;-)
Program zajęć przygotowany jest w taki sposób, żeby uczestnicy mieli cały czas wypełniony różnorodnymi zadaniami – zdarza się, że z lasu wracamy koło północy ;-) Zajęcia prowadzimy w sposób elastyczny i uzależniony od temperamentu grupy.
Poniżej przedstawiamy kilka naszych propozycji, ale oczywiście są i inne możliwości – zachęcamy do kontaktu!
Kapitan Czarny Jack – postrach mórz i oceanów, pogromca Lewiatana i piętnastoramiennej ośmiornicy… w końcu został złapany przez Portugalczyków i osadzony w Cape Coast Castle. Na szczęście zdążył przekazać swojemu bosmanowi – Szczurzemu Pyskowi – gdzie znajduje się jego legendarna szabla – Złota Brzytwa. Przekonaj Szczurzego Pyska, że jesteś prawdziwym piratem i razem z nim ruszaj na poszukiwanie skarbu…
Program dla młodszych klas szkoły podstawowej. Na wesoło, z mnóstwem wygłupów, zgryw i błazenady ;-) Poza poszukiwaniem Złotej Brzytwy, między innymi gry terenowe „Portowy strażnik”, „Karaibscy kurierzy”, „Proch pod pokładem”, poszukiwania pirackiego skarbu z mapą i kompasem, „piracka” mafia…
Tajemniczy Las od zawsze zamieszkują również Stwory o raczej mrocznej sławie. Czuwa nad nimi nieustraszony Roch – Strażnik Strachów i Zmór. Niestety ostatnio Stwory te przestały się go słuchać: Wilkołki porywają krowy z pobliskich pól, Wąpierze latają sobie nad wioskami kiedy tylko mają na to ochotę, a Strzyga nawet kilka razy próbowała pożreć ulubioną klacz leśniczego. Tak dalej być nie może. Wejdź z nami w fascynujący świat mitologii słowiańskiej i pomóż Rochowi odnaleźć źródło nieposłuszeństwa mrocznych Stworów…
Program dla starszych klas szkoły podstawowej (od 3 klasy). Nie będziemy ukrywać, że to jeden z naszych ulubionych scenariuszy – jest ciekawie, bywa straszno (co dzieciaki uwielbiają), a całość luźno oparta jest o mitologię i wierzenia dawnych ludów słowiańskich, więc jest okazja, żeby przemycić trochę historii i kultury starosłowiańskiej. Do tego między innymi gry terenowe „Gobliny i elfowie”, „Las Strzyg”, „Trzy strażnice”, „Olbrzymy na żółtym gościńcu”, nauka posługiwania się mapą bez kompasu, nocne podchody, ogniska, mafia w starosłowiańskich klimatach…